mandag den 21. november 2011

Konkurrence på journalistikken !

Nu har jeg fået konkurrence på hjemmefronten - På et område jeg slet ikke havde set komme. Konen er blevet Head - hunted til at være skribent på et lokalt blad / Knudepunktet´s blad / - Og skal lave forskellige små og store historier til bladet. Hun har allerede været i gang og lavet et indlæg om Oktober gruppens arrangementer. Hvilket blev meget positivt taget imod. Nu kan vi så sidde som to autodidakte skribenter og fortælle omverden om det vi syntes er interessant ( Og håbe på at de også syntes at det er værd at hører om ) - Og så må jeg se om den interne konkurrence slår mig af pinden, eller om jeg bliver endnu mere skarp på mine historier. ( Ps. Pressekortet er ment som en joke, og er bare en klippe/klister fra internettet - Men sjov at lave og en velkomst til en ny skribent i huset ! )

Ingen kommentarer: