tirsdag den 8. november 2011

Gode kollegaer betyder alt !

Nu skal man jo ikke stå med tåre i øjnene, når man er en voksen mand over de 50. Men man bliver alligevel noget sentimental og får en klump i halsen, når ens kollegaer siger farvel på så flot en måde. ( Se billedet ) - Bogen har jeg læst en gang, men den kan sagtens tåle en genlæsning. Og jeg ved helt præsis hvilken pingvin jeg er i bogen. - Og så den hårdt udstoppet læder pingvin. Den er fantastisk. ( Jeg stod faktisk og kiggede på den for ca 3 uger siden i Kolding Storcenter - Men nærigheden overvældede mig - Som den altid gør. Men jeg roste design og ideen over for konen )

Jeg vil med stolthed, sætte den i min stue. Og den skal minde mig om små 4 fantastiske år i LM Wind Power. Nogle skønne kollegaer, der både har udfordret mig - Som har lært mig en masse - Og som har givet mig rum til at være........ MIG ! - En autodidakt sprællemand, som er enorm praktisk anlagt, og ikke har spor forstand på det politiske spil. Nogen gange har jeg bandet dem langt væk - Andre gange har jeg set måbende til, og tænkt, hvor er de skide dygtige ! Men basisk set så har jeg "elsket" dem og vi har sammen flyttet en hel masse. Jeg er kun rosende ord til overs for dem og de vil altid have en plads på mindernes øverste hylde. Tak til alle.

Ingen kommentarer: